DRACS MEDIEVALS

Seguim amb el nostre projecte Medieval!!!. Avui ens hem portat a casa els dracs que hem fet als racons. Ens ha costat un poquet fer-los però ens han quedat molt bonics.

La setmana vinent farem el TORNEIG MEDIEVAL i tots ens convertirem en CAVALLERS amb la nostra espasa, la nostra cuirasa i el cavall.
Aquestos dies estem fent la crinera del nostre cavall per a que estiga preparat per al torneig. Mireu que treballadors estem!!

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola viki!!despues de tanto trabajo y esfuerzo llego el dia de carnestoltes y los disfrazes fueron un existo,un poco molesto el casco tanto por los niños como por las madres por lo menos yo porque nunca veia a nerea todos me parecian igual,ja ja!!pero nos lo pasamos muy bien.Tengo ganas de ver las fotos del parque ADAIA ya que me parece un parque extraordinario tanto por las calidades del parque como la gente que trabaja(monitores,actores,psicologos,etc)y los peques se lo pasaron en grande,me imagino que con ganas de mas.Si podriamos hacer alguna excursion niños y madres que tengo ganas de ir alguna con los peques, aunque no se hasta que punto podria ser beneficiario ya que seguro que las maestras estarian mas pendientes de las mamas que de los peques ya que somos MUY PESADASS!!Un beso

VICKY GALLEGO dijo...

hola Angela!. Primer que tot gràcies a totes les mares que heu ajudat a fer la disfressa de carnestoltes.
Tens raó, el casc era un poc incomodo però els xiquets/es aguantaren com a campions.
Jo a vegades no se ni com reconeixia als xiquets. Hi havien molts astronautes.
El tema de l'excursió, és una bona idea però un poquet complicat per qüestió de treball i horaris dels pares.
Ja teniu les fotos de l'excursió al parc Adai.
Saludos